Jongste kleuters Lieve
Herfstig werk
Heerlijk is het... de herfst! Eerst naar het park om kleuren van de bomen te bewonderen. Even stilstaan en gewoon kijken (al is dit moeilijk voor onze benen). Omdat het weer het niet toelaat om veel naar buiten te gaan op verkenning brengen we de herfst maar een beetje in onze klas.
Atelier papier en karton
Een hele grote kartonnen doos, krantenpapier, propjes, verschillende soorten karton in combinatie met onze kids! Geweldig om te zien.
Ze amuseerden zich en wij... genoten van hun enthousiasmeLees meer
Op strooptocht naar troep op de stoep
We trokken de straat op. Vastberaden om alles netjes te maken....
Alle papiertjes, flessen, kauwgom, ... alles ging in ons zakje!
Audren leerde ons ook hoe we een hondenkakje moesten opkuisen;-).
Samen zorgen voor onze buurt!
Ps: maak jullie niet ongerust...hun handjes werden daarna netjes gewassen;-)Lees meer
Onze wormencompost
Onze wormen wonen in een kast in onze school. Ze zijn altijd superblij met een paar appelschilletjes....Lees meer
JARIGEN VAN SEPTEMBER:-)
Eindelijk 3 jaar! Velen van ons kijken daar echt naar uit! Met kleine stapjes groot worden, zelf onze schoenen kunnen aandoen, zelf trappen op en af, zelf op ontdekking... 3 jaar... het is super!
Neyla, Olivia, Julius en Yahya zorgden voor een geweldig feest! De kinderen genoten...Mama Yahya vertelde ons het verhaal achter de wondermooie naar 'Yahya', mama Neyla bakte de heerlijkste appelcake ooit, papa Julius speelde in alle talen 'happy birthday' op de gitaar en mama Olivia zorgde voor een mooie piniata vol met verrassingen... je kan je voorstellen hoe al die ogen schitterden!
Dankjewel aan de...Lees meer
De nieuwe school? Die zijn wij stiekem al aan het bouwen;-)
Ons bouwpakket kwam toe. Geweldig materiaal waar we ongelooflijk creatief mee aan de slag kunnen. Onze kids zijn superenthousiast en ... Cansu ook. Fijn om te zien...
Als de architekten van onze nieuwe school nog helpende handen nodg hebben... stuur ze maar naar de jongste kriekjes;-)Lees meer
Naar het park op zoek naar de BLAUWE BALLON van UIL
Het verhaal van 'Uil en de blauwe ballon'... het blijf een topper!
De blauwe ballon van uil is kapot en uil is supertriest. Al onze kinderen springen recht om de tranen van uil te laten verdwijnen. Op zoek naar een ballon dus... hop naar het park! We keken hoog in de bomen, vroegen raad aan een standbeeld, aan de kippen, aan de ezels in het park (...zonder resultaat), zochten in alle struiken, tussen stenen, in de vijver,... maar niks...maar we gaven niet op. Na een lange tocht zagen we in de verte een blauwe ballon blinken in een boom.....Lees meer
Kleur mengen
We begonnen voorzichtig met één vingertje de kleuren te mengen... dan met twee... een beetje koud was die verf... maar onze ogen begonnen meer en meer te blinken... en dan genieten met volle teugen!
Heerlijk om te zien!Lees meer
Wij zorgen voor kleur!
Kleuren benoemen, zoeken, sorteren, mengen, ... wie zei dat dat moeilijk was?
Elke dag kwam een andere kleur aan bod. Volgende week...mengen we gewoon alles door elkaar! We kijken er naar uit!!Lees meer


















































