25/11 Laat het maar rollen op ons repaircafé! van 14u tot 18u

afbeelding van majamarcucci

Zaterdag 25 november: repaircafé!

Op zaterdag 25 november draait alles op (of rond) wieltjes! Van 14u tot 18u kan je naar de Kriek komen om:

- Je eigen fiets te herstellen met de hulp van andere ouders

- Alles wat wielen heeft te ruilen met andere ouders: fietjes, rolschaatsen, skeelers, skateborden, reservewieltjes, steps....

- een lekkere ronde pannenkoek te eten

Heb jij thuis een kapotte fiets? Stuur een mail naar ouderwerking@gemeenteschooldekriek.be om je in te schrijven voor het repaircafé. Beschrijf in het kort het probleem, zodat onze herstellers zich kunnen voorbereiden.

Heb je zin om vrijdagmiddag pannenkoeken te bakken voor het feest op zaterdag, laat iets weten aan 1 van de ouders van de ouderwerking, of via mail: ouderwerking@gemeenteschooldekriek.be

En hou zeker onze blog in de gaten voor meer nieuws over de week van de ouderwerking!